PORTFOLIO
BY ENJI


Meubelindustrie
het anker

Druten

Meubelindustrie Het Anker heeft naast de producten en prijzen in het ERP-Systeem assortimentskaarten waar alle productmogelijkheden op benoemd staan. In deze assortimentskaart staat een formule zodat de klant na configuratie zijn eigen verkoopprijs kan berekenen maar ook de inkoopprijs kan inzien.

Met de huidige inflatie stijgen materialen erg snel en dienen deze assortimentskaarten regelmatig verhoogd te worden. Dit werd voorheen handmatig gedaan en verschafte van zo’n 3fte 2 maanden werk naast de dagelijkse werkzaamheden.

Dit probleem is opgelost met de prijslijst parser, doormiddel van het selecteren van de huidige assortimentskaarten (bronmap) en het selecteren van een nieuwe lege map (doelmap) is het mogelijk om een verhoging van X % door te voeren in enkele minuten voor zo’n 200+ artikelen. 

Project:

Automatisering

Caravan Explorer

Druten

Caravan Explorer is een jong bedrijf dat minicaravans verhuurt en verkoopt. Caravan Explorer had naast het ontwikkelen van de website de wens boekingen te automatiseren en agenda's te koppelen. Deze koppeling hebben wij gemaakt met verschillende platforms als AirBNB & Paulcamper. Dit hebben we tot stand gebracht met een tool die de verhuur, betalingen en het verzenden van informatie automatiseert en agenda's met overige platformen koppelt.

Project:

Website 

Boekhorst trading

Horssen

Daan Boekhorst van Boekhorst Trading heeft een onderneming die actief is in het in- en verkopen van 2e hands stalinrichting.
De website is in een volledig nieuw jasje gestoken en uitgerust met Google Analytics.

Zo heeft de eigenaar meer inzicht in de herkomst en leadgeneratie van klanten. Naast Nederland was deze onderneming al zeer actief in Duitsland is er tevens een duitse versie van de website gemaakt.

Project:

Website 

Meubelindustrie
het anker

Druten

Meubelindustrie Het Anker is een bedrijf dat zitmeubelen fabriceert en biedt de klant verschillende kanalen om te bestellen:
• Sales agent;
• Beurs;
• Showroom;
• Telefonisch;
• E-mail met inkooporder klant;
• E-mail met tekstuele beschrijving.

In de voormalige situatie is er is een hoge mate van incompleetheid of incorrectheid bij inkooporders. Zo is het regelmatig onbekend wat de juiste configuratie van een meubel is en moet er contact opgenomen worden met de klant.

Dit vergt veel tijd en het is niet mogelijk een order direct af te handelen en in nota te nemen. Daarnaast komt het ook voor dat fouten onopgemerkt blijven wat resulteert in een foutieve levering dat op zijn beurt zorgt voor ontevredenheid vanuit de klant en onnodige kosten.

De werknemers die verantwoordelijk zijn voor het orderinvoer proces ervaren veel werkdruk. Er is geen vaste template om een order te plaatsen en medewerkers stellen in een gesprek: “het lijkt soms alsof wij bezig zijn met het oplossen van een kruiswoordpuzzel.

Op de afdeling is er een gebrek aan kennis wat betreft mogelijkheden tot digitalisering en worden deze opties niet benut. Binnen de organisatie is er een behoefte aan het optimaliseren of automatiseren van verschillende processen zoals het orderinvoer proces, klachtaanmelding en statusupdates.

Er is gekozen voor een partnerbedrijf genaamd Solvisoft die een een E-commerce oplossing biedt. Met een koppeling aan Microsoft Dynamics NAV en het E-ops CMS en PIM kunnen medewerkers de shop zelf inrichten en veranderen en is het bestelproces geautomatiseerd.

Project:

Advisering

floracon

Afferden (GLD)

Floracon is het adviesbureau van Klokgroen Projecten, eerder was er nog geen website voor dit bedrijf en hadden wij alle creatieve vrijheid gekregen om een website te bouwen die past bij het huidige logo

Project:

Website 

Farminc

Horssen

FarmInc heeft ruime ervaring met duurzame en innovatieve voedingssupplementen voor vee. Farminc wilde de website in een nieuw jasje steken zodat alle producten op de website werden getoond. Daarnaast was er de wens om ook de huisstijl kleuren in de website te tonen.

Daarnaast zijn er verschillende promotieartikelen zoals roll-up banners en flyers ontworpen die worden gebruikt bij beurzen.

Project:

Website 

Bo barbers

Utrecht

Bo Barbers is een nieuwe barbershop in het centrum van Utrecht.
Inmiddels is Bo Barbers uitgegroeid tot best beoordeelde Barber uit Utrecht. De wens van de Bo was een website met een strak design met een eenvoudige tool voor het maken van afspraak.

Project:

Website 

Klokgroen projecten

Afferden (GLD)

De eigenaar van Klok Groenprojecten had de wens om zijn website weer goed te laten functioneren.

Aangezien er gigantisch veel verouderde plug-ins draaiend waren en dit niet actief gemanaged werd hebben wij voorgesteld een website te ontwikkelen waar deze plug-ins niet meer vereist waren.

Project:

Website 

Barbershop Beckers

Drunen

Barbershop Beckers is de barbershop in Drunen voor mannen om langs te komen, te ontspannen en te genieten. De wens voor de website was een strak maar eenvoudig design. Ook in deze website zit een knop naar het gewenste boekingssysteem van de barber!

Project:

Website 

Yogastudio loft

Weurt

Yogastudio Loft is een nieuwe yogastudio in Weurt. De meest belangrijkste eis was een frisse website met pastelkleurige tinten. In de website zit een boekingssysteem waarbij je je kan inplannen en inschrijven. Dit programma is volledig ingericht door ENJI design.

Project:

Website 

James Horeca

Nijmegen

James Academy is een onderdeel van James Horeca. Voor James Academy hebben wij gezorgd voor promotiematerialen. Deze waren nodig voor de trainingen die worden gegeven aan het personeel.

Denk hierbij aan flyers, boekjes en pokerpoints. Daarnaast zijn er posters gemaakt voor reclame aan lantaarnpalen.

Project:

Grafisch ontwerp

't Sprookjeshof

Smaakrijk 

Bij San

De

Mooijmakerij

Contact
Vind ons ook op